Quality and personality are paramount

The office

ABOUT US

"A real estate agency where personal guidance is key"

At Ligtvoet Makelaardij we work together in a small team of 4 colleagues. Our aim is not to be a "dime a dozen" office, but to provide the right service based on quality and personality. Whether it is your purchase, sale, valuation, rental and leasing, we know how to best represent your interests. 

In all areas in which we carry out our activities, the customer must feel like a customer. In this, customization and expertise are indispensable.

 

Jelle Ligtvoet

0
Properties for sale
0
Lead time in months
0
Transactions last year
0
Score on Funda

our team

Jelle Ligtvoet

Director

“Sinds 2008 ben ik eigenaar van het makelaarskantoor Ligtvoet Makelaardij. Als directeur/ eigenaar houd ik me dagelijks bezig met het zoeken naar vernieuwingen binnen de makelaardij en plegen van acquisitie voor het behoud van een gezonde portefeuille binnen Ligtvoet Makelaardij.”

Esther van de Vorst

Certified Broker / Certified Appraiser

"Since March 2017 I am working at Ligtvoet Makelaardij as Realtor / Sworn appraiser o.z. I take care of a.o. buying and selling guidance from A to Z. In addition, you can contact me for the valuation of your (future) home. A personal approach with clear communication and good cooperation are my first priority."

Esther van de Vorst

Certified Broker / Certified Appraiser

“Vanaf maart 2017 ben ik bij Ligtvoet Makelaardij werkzaam als Makelaar / Beëdigd taxateur o.z. Ik verzorg o.a. de aankoop- en verkoopbegeleiding van A tot Z. Daarnaast kunt u bij mij terecht voor het taxeren van uw (toekomstige) woning. Een persoonlijke aanpak met heldere communicatie en een goede samenwerking staan voor mij op de eerste plaats.”

Isabelle van den Berg

office manager

“Met veel enthousiasme verricht ik diverse office werkzaamheden binnen het proces van aankoop, verkoop of taxatie van een woning. Zo plan ik afspraken in, stel ik koopaktes op, maak ik verkoopbrochures en beantwoord ik alle mails en telefoontjes. Daarnaast kom ik ook thuis voor een kennismaking met u om het verkoopproces verder te optimaliseren. Open communicatie en een persoonlijke benadering zijn voor mij hierin de belangrijkste punten.” 

Relaxation Manager Charlie

Charlie vervult sinds december 2020 de belangrijke rol als ontspanningsmanager binnen ons kantoor.

Ze werkt full time op kantoor en draagt bij aan de vitaliteit, sportiviteit en het plezier van Jelle, Ester en Isabelle!

our experts are at your service

Contact our team directly?

Please fill out the contact form below and you will receive a response as soon as possible.