ligtvoet_logo

Kwaliteit en persoonlijkheid staat voorop

Het Kantoor

OVER ONS

"Een makelaarskantoor waar persoonlijke begeleiding centraal staat"

Wij werken samen in een klein team van 4 collega’s. Ons streven is om geen “13 in een dozijn” kantoor te zijn, maar op basis van kwaliteit en persoonlijkheid de juiste dienstverlening te bieden. Of het nu gaat om uw aankoop, verkoop, taxatie, huur en verhuur, wij weten hoe we uw belangen het beste kunnen behartigen. 

Op alle vlakken waarin wij onze activiteiten uitvoeren moet de klant zich klant voelen. Hierin zijn maatwerk en expertise onontbeerlijk.

 

Jelle Ligtvoet

Woningen in de verkoop
0
Transacties afgelopen jaar
0
Score op Funda
0

ons team

Jelle Ligtvoet

Directeur

“Sinds 2008 ben ik eigenaar van het makelaarskantoor Ligtvoet Makelaardij. Als directeur/ eigenaar houd ik me dagelijks bezig met het zoeken naar vernieuwingen binnen de makelaardij en plegen van acquisitie voor het behoud van een gezonde portefeuille binnen Ligtvoet Makelaardij.”

Ester van de Vorst

beëdigd makelaar / beëdigd taxateur o.z.

“Vanaf maart 2017 ben ik bij Ligtvoet Makelaardij werkzaam als Makelaar / Beëdigd taxateur o.z. Ik verzorg o.a. aankoop- en verkoopbegeleiding van A tot Z. Daarnaast kunt u bij mij terecht voor het taxeren van uw (toekomstige) woning. Een persoonlijke aanpak met heldere communicatie en een goede samenwerking staan voor mij op de eerste plaats.”

Ester van de Vorst

beëdigd makelaar / beëdigd taxateur o.z.

“Vanaf maart 2017 ben ik bij Ligtvoet Makelaardij werkzaam als Makelaar / Beëdigd taxateur o.z. Ik verzorg o.a. de aankoop- en verkoopbegeleiding van A tot Z. Daarnaast kunt u bij mij terecht voor het taxeren van uw (toekomstige) woning. Een persoonlijke aanpak met heldere communicatie en een goede samenwerking staan voor mij op de eerste plaats.”

Isabelle van den Berg

office manager

“Met veel enthousiasme verricht ik diverse office werkzaamheden binnen het proces van aankoop, verkoop of taxatie van een woning. Zo plan ik afspraken in, stel ik koopaktes op, maak ik verkoopbrochures en beantwoord ik alle mails en telefoontjes. Daarnaast kom ik ook thuis voor een kennismaking met u om het verkoopproces verder te optimaliseren. Open communicatie en een persoonlijke benadering zijn voor mij hierin de belangrijkste punten.” 

Ontspanningsmanager Charlie

Charlie vervult sinds december 2020 de belangrijke rol als ontspanningsmanager binnen ons kantoor.

Ze werkt full time op kantoor en draagt bij aan de vitaliteit, sportiviteit en het plezier van Jelle, Ester en Isabelle!

onze experts staan voor u klaar

Direct contact opnemen met ons team?

Vul onderstaand contactformulier in en u ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.